Τα δέκα κριτήρια που μπορούν να μετατρέψουν μια γυναίκα σε στόχο Μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται πλέον πίσω από τα κάγκελα φυλακών
των Η.Π.Α. ρωτήθηκαν για το τι κοιτούν σε ένα πιθανό θύμα. Φαίνεται πως υπάρχει μία τακτική στην επιλογή του θύματος.
1] Το πρώτο πράγμα που οι άνδρες ψάχνουν σε ένα πιθανό θύμα είναι το χτένισμα.
Είναι πιο πιθανό να επιτεθεί σε μια γυναίκα με αλογοουρά. Χτενίσματα που πιάνονται εύκολα όπως μία πλεξούδα. Γυναίκες με μακριά μαλλιά είναι πιο πιθανοί στόχοι σε αντίθεση με τις γυναίκες με κοντά μαλλιά που δεν είναι κοινοί στόχοι.
2] Το δεύτερο πράγμα που οι βιαστές κοιτούν είναι το ντύσιμο. Γυναίκες που είναι ντυμένες με ρούχα που αφαιρούνται εύκολα είναι εύκολα θύματα. Πολλοί από αυτούς κουβαλούν ψαλίδια σε περίπτωση που φανεί χρήσιμο.
3] Κοιτούν επίσης τις γυναίκες που χρησιμοποιούν το κινητό τους, όσο και αν σας κάνει να αισθάνεστε ασφάλεια, κάτι τέτοιο σας κάνει πιο εύκολο θύμα.. Επίσης, ο,τιδήποτε άλλο σας κάνει να είστε αφηρημένες, όπως το να ψάχνεις κάτι στην τσάντα σας.
4] Το νούμερο ένα μέρος όπου έχουν γίνει οι περισσότερες επιθέσεις είναι τα πάρκινγκ σε καταστήματα..
5] Νούμερο δύο είναι οι χώροι στάθμευσης στα γραφεία/γκαράζ.
6] Αριθμός τρία είναι οι δημόσιες τουαλέτες.
7] Αυτό που τους απασχολεί είναι να αρπάξουν μια γυναίκα και να μετακινηθούν γρήγορα την σε μια δεύτερη τοποθεσία, όπου δεν θα ανησυχούν μην να πιαστούν.
8] Αν προσπαθήσετε να τους απωθήσετε με οποιονδήποτε τρόπο, αποθαρρύνονται εύκολα γιατί δεν χρειάζεται παραπάνω από ένα ή δύο λεπτά για να συνειδητοποιήσουν ότι δεν αξίζει τον κόπο να προσπαθήσουν, διότι θα είναι χρονοβόρο.
9] Είπαν ότι δε θα διαλέξουν γυναίκες που έχουν ομπρέλες ή άλλα παρόμοια αντικείμενα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από απόσταση, στα χέρια τους.
10] Τα κλειδιά δεν είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας, διότι θα πρέπει να έρθεις πραγματικά κοντά στον βιαστή για να τα χρησιμοποιήσεις ως όπλο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.