Η έλευση και εξέλιξη της τεχνολογίας και των διάφορων gadgets στη ζωή μας σημαίνει ότι πλέον η ικανότητα συγκέντρωσης και προσοχής των ανθρώπων διαρκεί λιγότερο από αυτή ενός…
χρυσόψαρου.Αυτό υποστηρίζει τουλάχιστον μια ομάδα ερευνητών, σύμφωνα με τους οποίους το
2000 η μέση διάρκεια προσοχής ήταν 12 δευτερόλεπτα, με το χρόνο αυτό να έχει μειωθεί πλέον στα 8 δευτερόλεπτα.
Τα χρυσόψαρα πιστεύεται ότι έχουν μέση διάρκεια προσοχής στα εννιά δευτερόλεπτα.
Ωστόσο, όπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnine, η ίδια έρευνα βρήκε ακόμη ότι μπορεί όλοι να γινόμαστε ακόμη πιο παραγωγικοί –παρότι η μέση διάρκεια προσοχής μας έχει μειωθεί.
Επίσης, η έρευνα αναφέρει ότι το στερεότυπο ότι οι γυναίκες είναι καλύτερες στο λεγόμενο… multitasking από τους άντρες είναι παντελώς λανθασμένο, υποστηρίζοντας το ακριβώς αντίθετο: ότι δηλαδή οι άντρες μπορεί να είναι πολύ ανώτεροι στο να εκτελούν πολλές εργασίες, σε σχέση με τις γυναίκες.
Οι περισσότεροι άνθρωποι πλέον περιηγούνται στο διαδίκτυο ή ασχολούνται με διάφορα παιχνίδια στα κινητά τους τηλέφωνα, ακόμη κι όταν βλέπουν τηλεόραση, κάτι που με τη σειρά του –υποστηρίζουν οι ερευνητές- βελτιώνει τν ικανότητά τους να ασχολούνται με πολλές εργασίες ταυτόχρονα.
Μια δημοσκόπηση που έγινε σε 2.000 καταναλωτές έδειξε, ότι ο μεγάλος όγκος ψηφιακών μέσων κατανάλωσης βελτιώνουν αυτό που οι ερευνητές αποκαλούν ως «εναλλασσόμενη προσοχή» -δηλαδή η ικανότητα ενασχόλησης με πολλές εργασίες.
«Η έρευνά μας υποδηλώνει, ότι ο εγκέφαλος των ανθρώπων προσαρμόζεται ανάλογα με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, προκαλώντας μια εξέλιξη των δεξιοτήτων προσοχής» εξήγησε ο Owen Sagness, γενικός διευθυντής της Microsoft Advertising and Online στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο οποίος συμμετείχε στην έρευνα Attention Span.
χρυσόψαρου.Αυτό υποστηρίζει τουλάχιστον μια ομάδα ερευνητών, σύμφωνα με τους οποίους το
2000 η μέση διάρκεια προσοχής ήταν 12 δευτερόλεπτα, με το χρόνο αυτό να έχει μειωθεί πλέον στα 8 δευτερόλεπτα.
Τα χρυσόψαρα πιστεύεται ότι έχουν μέση διάρκεια προσοχής στα εννιά δευτερόλεπτα.
Ωστόσο, όπως αναφέρει δημοσίευμα της MailOnine, η ίδια έρευνα βρήκε ακόμη ότι μπορεί όλοι να γινόμαστε ακόμη πιο παραγωγικοί –παρότι η μέση διάρκεια προσοχής μας έχει μειωθεί.
Επίσης, η έρευνα αναφέρει ότι το στερεότυπο ότι οι γυναίκες είναι καλύτερες στο λεγόμενο… multitasking από τους άντρες είναι παντελώς λανθασμένο, υποστηρίζοντας το ακριβώς αντίθετο: ότι δηλαδή οι άντρες μπορεί να είναι πολύ ανώτεροι στο να εκτελούν πολλές εργασίες, σε σχέση με τις γυναίκες.
Οι περισσότεροι άνθρωποι πλέον περιηγούνται στο διαδίκτυο ή ασχολούνται με διάφορα παιχνίδια στα κινητά τους τηλέφωνα, ακόμη κι όταν βλέπουν τηλεόραση, κάτι που με τη σειρά του –υποστηρίζουν οι ερευνητές- βελτιώνει τν ικανότητά τους να ασχολούνται με πολλές εργασίες ταυτόχρονα.
Μια δημοσκόπηση που έγινε σε 2.000 καταναλωτές έδειξε, ότι ο μεγάλος όγκος ψηφιακών μέσων κατανάλωσης βελτιώνουν αυτό που οι ερευνητές αποκαλούν ως «εναλλασσόμενη προσοχή» -δηλαδή η ικανότητα ενασχόλησης με πολλές εργασίες.
«Η έρευνά μας υποδηλώνει, ότι ο εγκέφαλος των ανθρώπων προσαρμόζεται ανάλογα με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, προκαλώντας μια εξέλιξη των δεξιοτήτων προσοχής» εξήγησε ο Owen Sagness, γενικός διευθυντής της Microsoft Advertising and Online στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο οποίος συμμετείχε στην έρευνα Attention Span.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
- Προσπαθήστε να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες!
- Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!
- Τα ανώνυμα σχόλια όπως "Πολύ καλό, Υπέροχο..." κλπ. ενδέχεται να μην ανέβουν για ευνόητους λόγους.